2 mars 2014

Positiviteten återfunnen

Efter mitt gnällinlägg igår bestämde jag mej för att nej nu får
det vara nog, jag tänker inte sitta här och tycka synd om mej
själv längre! ... Så jag gick ut och gå, när jag kom hem sydde
jag färdigt en klänning, och sen spenderade jag resten av kvällen
med Julia, vi bevittnade bl.a. ett polisdrama, haha. När jag steg
upp imorse var det första jag gjorde att tygberäkna lite, det blir
nämligen tyginköpning efter jobbet imorgon. Efter det sträckläste
jag ut en väldigt bra bok. Jag saknar fortfarande Jani väldigt
supermycket, men att gräva ner sej och vara deppig hjälper ju
inte det minsta. Pricken över i:et är att jag även mår mycket
bättre idag (fysiskt då alltså), så det borde nog inte bli några
problem alls att gå till jobbet imorgon, jag ser t.o.m. fram emot
det :D Ja, som ni märker, världens humörsvängning här, men
det är ju åtminstone åt det positiva hållet :D Nu ska jag ta
och tyberäkna lite mer.

Ledtråd:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)