1 mars 2014

I´m going crazy

Alltså, jag håller på att av uttråkning. Helt sant!
Jag har varit sjuk hela veckan, och inte gjort nånting alls!
Förutom igår förstås, när jag satt över 3 timmar och väntade
på att slippa till läkaren. Bara för att få rådet att vara hemma
och vila. Vad är det jag har gjort de senaste dagarna då?
Nä men seriöst, jag klarar inte av att inte göra ngt alls.
Idag har jag städat. Och senare ska jag gå ut och gå har jag
tänkt. Thats it. Jag vill göra ngt roligt! Men det får/kan/orkar
jag inte. Herregud vad jag är sur. Funderar på att ta tag i ngt
evighetsprojekt, typ reda upp alla mina mönster eller så.
Min högsta önskan just nu: Bli frisk, så jag kan jobba, så att
det kan bli nästa helg, då jag får träffa Jani och det förhoppningsvis
händer ngt roligt. Om jag är sjuk då ännu vet jag inte vad jag
gör. Ursäkta för osammanhängande och negativt inlägg,
jag måste få ut frustrationen på ngt sätt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)