11 mars 2014

Im not dead

Nåå, efter att jag återfann posiviteten för över en vecka sen har
det hållit i sej riktigt ordentligt :D Förra måndagen var jag med
Julia och Nilla till stan, där jag och julia köpte tyg/sytillbehör
och Nilla köpte mat XD Förra veckan gick jag också ut och
gå flera gånger, klippte ut nästan alla delar till mitt sömnadsprojekt
(67/85 delar utklippta O.o)... och träffade Jani! :D
Japp, i helgen blev det jeppis för min del, och på lördagskvällen
blev det fest för att fira en födelsedag. Jag var på svinbra humör
hela kvällen (vilket de andra fick höra ett par gånger), dansade
som bara vad vid melody, och var allmänt glad över att umgås med
roliga och trevliga människor :) Både jag och Jani höll dock med om
att nu får det nog vara ett tag till nästa gång :P Denna vecka startade
jag med att läsa igenom en 600-sidorsbok på måndagen, och idag
har jag tagit fram slalomskidorna :P Ikväll ska jag också äntligen
sätta igång med sömnaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)