25 februari 2014

Jobbigt

Sportlovet började som sagt riktigt bra med min favoritperson,
och igår var jag med mamma till stan. Inte världens bästa ide
kanske, för den här "förkylningen" håller fortfarande i. Jag har
varit såhär halvsjuk i snart en vecka nu, och det är så himla
irriterande, jag är inte tillräckligt sjuk för att få ngn medicin för
det, men inte tillräckligt frisk för att orka med som vanligt heller.
Som alltid när jag mår dåligt över ngt lyckas jag glömma alla
bra saker och bara dra fram mer och mer negativt, så nu ligger
jag här och saknar Jani ngt otroligt och tycker att 7 månader
till är jättelång tid. Om 7 månader slipper han alltså ut ur militären,
och vi kommer förhoppningsvis att träffas mycket oftare än vi
gör nu. Dessutom slipper han inte ens hem denna helg... -.-
Idag har jag i alla fall försökt med diverse olika självhjälpsmetoder
(tex. ånga från en kastrull under en handduk), men ja, det känns
varken bättre eller sämre. Värst är det på morgonen och kvällen,
så jag har faktiskt fått ngt gjort idag också, jag har städat mitt rum
och mina garderober! :D Det behövdes verkligen. Man får ju
vara glad för det lilla och försöka se positivt på saker.
Jag köpte världens finaste huppari igår. Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)