23 februari 2014

Glada funderingar

Just nu är jag på otroligt svinbra humör. Men jag har för mej att 
jag brukar vara det på söndagar? Hur som helst, 
imorgon ska jag till stan med mamma (spooortlov, ohyes), 
ska bl.a. försöka hitta lite fina tyg och lite fina kläder. Gärna ett par skor också. 
En vääldigt irriterande sak med att bo i Maxmo: ingen sytillbehörsbutik i närheten. 
Mycket, mycket annoying. Nåja, jag får börja fara på sytillbehörsinköpning 
de helger jag far till jeppis då. På sportlovet har jag planerat att läsa, sy, 
och möjligen åka lite slalom. Jag har en hel del böcker att läsa, 
bl.a. några biblioteksböcker som snart ska lämnas tillbaka, 
och så kommer ett till bokpaket hem snart också. Plus att det har kommit ut 
ett par böcker som jag såååå gärna vill beställa hem nu nu nu, men nej. 
Bokköpstopp tills vidare. Just nu tittar jag på det första avsnittet av 
den nya tv-serien Star-crossed, den verkar helt okej hittills. 
Lite väl "Vampire Diaries" för min smak, men å andra sidan är det väl inget fel 
på Vampire Diaries heller. På tal om vampyrer, aliens och andra övernaturliga varelser; 
i min nästa bokleverans får jag hem en "Twilight-faktabok". 
Det blir intressant att se hur den är upplagd. Ikväll har jag även konstaterat, 
för ungefär femte gången, att nej, te är inget för mej. Inte alls. 

Jag längtar efter fina sommarklänningar ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)