11 oktober 2013

Klädstegefundering

Jag har funderat på det här med en klädstege. Som det är nu
så ligger alla mina "använda men inte smutsiga"-kläder i soffan,
vilket gör både mamma och Jani galna. Varför vet jag inte, mamma
ser det ändå så sällan och Jani har likadant (om inte värre) i sitt rum.
Hur som helst, nu när jag flyttar hem kommer ju mamma oundvikligt
att se mitt rum oftare, så jag funderar på att skaffa en klädstege.
Det ser ju om inte annat lite snyggare ut än allt huller om buller i soffan.
Hmm, jag ska diskutera med pappa när jag far hem nästa gång.
Annars så kan jag meddela att jag har ont i näsan av alla ställen.
På två olika ställen dessutom. Misstänker att det är ett resultat av
janis "armbågsboxning" igårnatt. Voi huhhu. Jag sov föresten nästan
lika dåligt inatt, så hur jag ska orka göra ngt alls i helg är för mej en
gåta. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)