14 oktober 2013

Ignorera blondinen

I fredags hade vi roligt, var tom. till Melody, och när vi kom
hem gjorde jag världens pinsammaste sak. Jag funderade allvarligt

på att bosätta mej under en sten för resten av livet efteråt, SÅ PINSAMT
VAR DET JA! Vad det var tänker jag självklart inte berätta haha.


Idag åker jag hem till Maxmo, wihuu! Om ca. exakt en månad åker jag
och Jani på minisemester en bit, wihuu! Om ca. 2 månader är det jul,
wihuu! Dessutom finns det en massa andra saker som snart händer
och är positiva, så lite mer wihuu på det. Inte märks det väl att jag
är lite excited?? Jani tror att jag har blonderat bort alla mina hjärnceller,
och jag börjar misstänka att han har rätt, så många tassiga saker jag
har fått ur mej den senaste tiden, haha. I lördags låste jag tex. ut oss
ur lägenheten, igen -.- Så det var bara att traska genom halva stan till
Janis då. Men motion är ju bra :)

Nej hörni, nu ska jag snart gå och kika i Janis kylskåp och kolla om
där finns ngt ätbart. Sen blir det hem och packa bilen full med
grejer, och sen hem hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)