10 oktober 2013

Konstigt trötthetsinlägg

Värst vad det var svårt att blogga idag då, det här är tredje inlägget
jag börjar på (och förhoppningsvis också avslutar). Idag är jag
jättetrött, fick inte sova ngt alls inatt (fick bl.a. en armbåge i ansiktet
vid ett tillfälle). ...så jag har inte ens orkat åka hem, utan sitter kvar
här i Janis säng. Helt lat och hopplös är jag i alla fall inte, största
delen av dagen har jag nämligen spenderat på att plugga ryska.
Om ca. 2 timmar borde Jani komma hem, och eftersom jag vid
det laget antagligen är svinhungrig hoppas jag att han har mat.
Jag har nämligen rensat kylskåpet på vaniljkrämsburkar.
I helgen blir det förhoppningsvis att träffa några kompisar,
om det blir i Jeppis eller Vasa återstår att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)