16 oktober 2013

Hemma bäst

Åh, det är så härligt att vara hemma! :D
Jag har sytt, gått ärenden, städat en aning och latat mej.
Vilket jag tänkte fortsätta med idag. Ikväll ska lillebror
iväg på träning till Jeppis, så då tänkte jag följa med och
hälsa på Jani <3. Och imorgon ska vi till Härmä och
shoppa tyg :D Förövrigt är det inte hälsosamt för mej
att köra mellan Jeppis och Maxmo, jag får alltid sån
irritation över alla korkade bilförare som kör som dårar
och gör livsfarliga omkörningar i kurvor -.-
Nåja, idag ska jag fortsätta sy en klänning som jag har
hållit på med ända sedan i somras, men den har en detalj
som är såååå tråkig att sy, och det tar sååå länge! Nu är det
tack och lov bara en pyttebit kvar på den detaljen :D
Ja och så får vi ju inte glömma att jag har motionerat!
Japp, 6 kilometer igår och ngt liknande i måndags :)
Medan jag är här i Maxmo ska vi också byta till vinterringar
(aldrig mera köra i snö med sommarringar!!)
för det ska tydligen börja snöa denhär veckan :D

Antalet såna här --> :D i detta inlägg: 4
Jag drar slutsatsen att jag är ganska glad :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)