6 september 2013

Goda nyheter, alfabet och låtar

De senaste dagarna har det hänt en hel del bra saker :D
Eller ehm ja, en del har inte hänt än, men kommer att hända
inom några dagar (om man nu ska vara sån). T.ex. kommer min
lillebror flytta till Jeppis! :D :D :D Så glad för hans skull! :D :D :D
En annan grej är att idag (ikväll) ska jag träffa min nya dator ^^
En tredje sak är att jag har hittat en hel del ny musik igår,
som dessutom är på ryska O.o Och så har jag lärt mej nästa
hela ryska alfabetet redan :)
Så har det förståss hänt ett par mindre bra saker också,
som att min stackars bil blev påbackad! Inga stora skador,
bara lite skrapighet, men irriterande och onödigt för alla inblandade
förståss. Dessutom är jag nu på min tredje antibiotikakur på
mindre än 2 månader. Och ingen vet vad som är fel.
Men visst, skriv ut lite mer medicin bara så försvinner det nog -.-
Såå, idag ska jag packa, städa, äta medicin, damsuga, beställa
ryskabok och sen heeeeem till Maxmo :D
Förövrigt har jag raderat historiken på internet (min mamma ska
få datorn sen, jag vill ju inte att hon ska veta alla mina olagliga
affärer hehe :P) och jag blir lika förbannad varje gång jag skriver
in tex. "9gag" och så hittar den inte utan skickar mej till någon
pissig söksida som dessutom inte är google och dessutom på
finska så den hittar allt utom det jag faktiskt skrev in -.-
Igår flyttade jag föresten också över ca. 17 GB låtar till en av
mina bärbara hårddiskar, och idag fortsätter arbetet med att gå igenom
allt och radera det som är onödigt. Gääsp.
Ni får föresten ingen bild heller, för alla bilder är också flyttade :)
(och ska också gås igenom så småningom -.-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)