10 september 2013

Denna helg

Syinspiration, farm up, skoshopping och flytning är väl
vad jag har sysslat med de senaste dagarna. I fredags
blev det att fara hem till maxmo, där jag fick prova min
nya dator :D En av de bästa sakerna med den, är att man
kan ladda ner appar till den, och jag har då laddat ner en
app/spel (farm up) som jag ha blivit en liiten aning beroende av ;)
På lördagen var jag och Jani en sväng till Vasa, där jag hittade
både vinterskor, vintertyg och lite sytillbehör. I samma veva for
vi och hälsade på Janis storasyster och marsvinen :)
I söndags blev det förstås att åka tillbaka till Jeppis, med oss
hade vi även då min lillebror, som nu är officiellt jeppisbo (stackarn).
Igår blev det lite mera skoshopping, denna gång åt Jani och lillebror
(min alltså) Jag noterade att pojkar köper skor mycket snabbare än flickor.
Idag är det tisdag, vilket betyder RYSKALEKTION och även
TYSKALEKTION :D Ska förutom det på ett litet möte, och så
ska jag försöka slita mej från farm up och sy lite också idag.
Ha det bra, för det ska jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)