6 augusti 2013

Virrig i huvudet

Usch, idag är verkligen en såndär jobbig dag.
Humöret går upp och ner hela tiden, + att jag är jättetrött
av två ovanligt hektiska arbetsdagar. Ena stunden är jag
sur, nästa glad, nästa arg, nästa hungrig, nästa mätt...
Likadant igår, stackars Jani som får stå ut med mina humörsvängningar...
Bara en liten sak som att diska känns som ett oöverkomligt
arbetsmoment just nu. Läsa bok är tråkigt. Titta på film är tråkigt.
Vara på datorn är tråkigt. Ingen syinspiration alls.
Vara med Jani skulle sannolikt vara roligt, men han är
upptagen. Jag tror att allt dethär bottnar i att jag känner mej
lite vilse just nu. Jag har bara 3 jobbdagar kvar, och efter det är
allt ganska ovisst. Helst skulle jag vilja börja studera, men det
är ju lite sent att tänka på det nu. Funderar på att gå ut och gå.
Ja, precis så illa är det :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)