4 augusti 2013

Tygförvaring

Efter 3 år som beklädnadsstuderande börjar jag ha en ganska
stor tygsamling. Jag tänkte visa lite hur jag förvarar allt.
Eftersom jag bor i en liten lägenhet tycker jag att det är
absolut smidigast med lådor, gärna fina sådana :)

Fina lådor med rosor från Ikea.

I låda 1 har jag ovanliga tyg, tex. chiffong, 
läder, fejkpäls, kapptyg och finare festtyger.

I låda 2 har jag trikåtyger.

I låda 3 har jag "vanliga" tyg, tex. bomull och 
festtyger av lite sämre kvalitet.

I låda 4 har jag tilläggstyger, som printers, 
gamla lakan och jeans, foder och mellanlägg.

Just nu håller jag förövrigt på att sy en trikåklänning,
sy om ett par jeansshorts, och så ska jag börja sy en
blommig bomullsklänning, bara jag skulle hitta ett bra mönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)