19 augusti 2013

Sömnad och kräftor

I fredags satte jag igång med att sy i racerfart, och hann klart
med en klänning precis i tid. Resten av kvällen spenderades
med trevliga människor och god mat (behövdes, jag hade bara
hunnit äta 2 smörgåsar tidigare på dagen, upptagen av sömnaden!)
På lördagen körde vi hem till Maxmo, där vi åt kräftor tills vi
mådde illa. På söndagen var det släktkalas, och jag bar min nya
klänning. På kvällen for vi till Vasa och kollade in YA:s internat. Hmm.
Idag ska jag planera in lite möten och grejjer, och så har jag t.o.m.
tjänat lite pengar också. Behövligt, dethär med att gå ut och äta
4 ggr/vecka måste verkligen få ett stopp. Idag ska jag även sy lite
mer (har äntligen hittat det ultimata grundmönstret, wihoo!)
och så ska jag planera lite spännande saker ;)

Såhär såg tillklippningen av min klänning ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)