16 augusti 2013

Bra dag, dålig dag, bra dag

Haha, idag är en bra dag, för det är fredag, vilket betyder
att Jani är ledig 2 hela dagar, vilket betyder att jag ska vara
med honom hela tiden! Nä okej, det ska jag inte. Vill ju inte
att han tröttnar på mej liksom. (Men i praktiken ska jag det
eftersom vi ska till Maxmo och där slipper man liksom inte
undan varandra, haha!) Jaja, idag har jag en låång lista med
saker jag ska göra, men eftersom det mesta är småsaker tar
det förhoppningsvis inte hela dagen. Igår var jag by the way
på bio, Elysium. Mycket bra film, sevärd, och jag fällde nästan
en tår där ett par gånger. Imorgon får vi kräftor, och jag som
älskar kräftor kan inte annat än vara överlycklig av detta faktum.
Idag ska jag även köpa en kalender, och om jag har tur
lyckas den få lite ordning på mitt liv, haha :P

Jag längtar till om några månader, då ska jag läsa denna
sommarens inlägg och skratta åt hur förvirrad jag var :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)