15 augusti 2013

Förvirradhet för tjugonde gången

Igår var en bra dag. Jag och Jani for ut på äventyr,
och sedan på mat till Sesam, första gången för mig.
Helt klart godkänt, även om det var i dyraste laget.
Senare på kvällen for vi iväg på drop-in tatuering och
kollade när 50% av våra bekanta tatuerade sig*.

Idag är inte en bra dag. Jag har som vanligt ingen bra
orsak till att inte må bra, men det bara är så.
Jag tror att det är ovissheten. Jag vet inte riktigt vad
som kommer att hända inom det närmsta året, och det
gör det svårt för mej att planera ngt eller se fram emot
ngt heller. Jag blir så rastlös på ngt vis. Det känns som om
andra, som inte ens känner mej, har makten att styra över
mitt liv, och det känns inte alls bra. Jag har en hel del saker
jag skulle vilja göra, men ingen känns ändå riktigt 100 %,
vilket får mej att fundera om jag ens skulle klara av det.
Svårt att skriva här hur jag mår, utan att egentligen avslöja
hur jag mår :P Förvirrad som bara vad är jag i alla fall,
det har väl ingen missat. Sy-inspirationen försvann lika fort
som den kom också. Det känns lite som om hela världen är
emot mej idag. Jag tror jag ska göra ngt gott att äta nu för
att bli på bättre humör :)

(ja, nu fick ni ännu ett sånthär irriterande obegripligt pessimistiskt
inlägg, men det är min blogg, och ingen tvingar ngn att läsa)

För att öka på posiviteten är texten grön.

* Edit. What? Hur tänkte jag här? Att hälften av alla jag känner
tatuerade sig igår eller? 50% av sällskapet som var där menade jag nog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)