28 augusti 2013

Älgar, sömnad och däjt

Jaha, här har det varit tyst ett tag :) Men jag har helt enkelt
haft mycket att göra med lite allt möjligt utom vad jag
egentligen borde göra :P Vad jag borde göra: diska,
dammsuga, laga ordentlig mat, städa osv.
Vad jag har gjort: Villaliv, juthbacka, chaufförat mej,
nästan kört på en älg, firat ett guldbröllop osv.
Idag har jag dessutom varit till Kokkola och shoppat,
hittade massa fina tyger och är nu helt megaexcited
att börja syyy!!! :D Jag hittade även lite höstiga färdigsydda
kläder ;) När jag kom hem väntade en överraskning,
ett bokpaket! Fick förövrigt ett i fredags också :P
Och ikväll blir det däjt, inte med Jani utan med Viola! :D
Måste ju träffa henne innan hon shippar iväg till Australien
och blir adopterad av en känguru O.o
Nu ska jag sy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)