30 augusti 2013

Mooot Kalajoki!

Jag har varit på mycket bra humör denna vecka.
Gissar att det är för att jag har haft mycket att göra.
När jag är sysslolös blir jag ju halvt deprimerad, så att
sy är lite som terapi, haha. Jag har i alla fall börjat på
3 klänningar och en kjol. Två av klänningarna har lite
invecklade detaljer som jag aldrig har provat på förut,
men efter en del tankearbete kom jag på hur jag skulle
göra :) Idag åker jag iväg till Kalajoki med Jani och 
svärfamiljen och några till, awsome! Denna dag ska därför
spenderas med att tänka ut outfits som 1. Innehåller kjol/klänning.
2. Är varma! Jag har alltid för lite kläder med mej till Kalajoki
och måste låna alla andras, men not this time!
Jag kan även meddela att när man börjar äta ur frysaskar,
är det dags att diska. Därför diskade jag hela diskbeget igår!
Är lite småsur på Jani idag för att han har lämnat ett odiskat
glas på diskbänken som förstör allting... -.- Nånej då :)
Men ja, huvudpointen med detta inlägg är att jag kommer
inte att uppdatera förrän på söndag tidigast. Så nu vet ni det
och behöver inte ta till desperata åtgärder :P

Fundering: Orka att halva facebook består av uppdaterade
skolstatusar, "XX har lagt till Arcada i sin tidslinje" osv,
och den andra halvan består av halvnakna milipojkar.
Någon som kan förklara detta fenomen med att ställa
upp sej i sitt rum i diverse olika stadier av nakenhet?
Vad är vitsen? Vad är det jag har missat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)