20 juli 2013

Överraskningar och däjt

Det har blivit många överraskningar de senaste dagarna :D
I torsdags när jag slutade ringde jag Jani och frågade vilken tid han
skulle komma hem (från Sverige). Om ca. 2 timmar svarade han.
När jag kom hem till lägenheten 10 min senare fick jag världens
shock när han stod där med båtgodis och vietnammat :D
Kan hända att jag blev så shockad att jag slängde min arbetsskor
mot honom av ren reflex... Har aldrig blivit sådär rädd förut.
Igår fick jag också en överraskning, Janis familj hade nämligen
också varit ut och rest, och då hade hans mamma köpt en jättefin
drömfångare åt mej! (jag samlar ju på dem)
Imorgon är det förövrigt 1,5 år sedan jag och Jani blev
tillsammans, vilket ska firas med däjt :) <3
Hade föresten sjukt kul igårkväll, inte lika roligt idag dock :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)