29 juli 2013

Sjukling, drömfångare och dejt

Ojdå, det har hänt en hel del sen senast. Dejten jag skrev om i förra
inlägget blev uppskjuten, jag blev nämligen sjuk. Och inte så lite
sjuk heller, utan så illa att jag hamnade på sjukhus. Nå nu är jag i alla
fall nästan helt återställd :) Jeppisdagarna hann nästan fara förbi
utan att jag märkte det, men på fredagen och lördagen var jag i alla
fall och träffade lite människor, bl.a. Viola och Emma som jag inte
sett på ca. hundra år :D Jag hann även köpa en till drömfångare :)
Igår blev äntligen den efterlängtade dejten av, Pedrinas var vi till,
där vi åt himmelskt goda räkor med vitlöksås bl.a. :)
Denna vecka är det jobb som gäller, och därimellan njuta av sommaren
så mycket jag hinner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)