14 juni 2013

Syinspo, saknad matlust och sjökapten

Denna vecka har gått ut på att lata mej och att städa.
Jag har inte sytt ngt på över 2 veckor. Ganska skönt med
lite "sy-sommarlov", och det var nog väntat efter veckan med
examensklänning + 3 andra. Hur som helst har jag de senaste
dagarna kikat runt på en hel del fina klänningar också, så nu börjar
sy-inspirationen komma tillbaka :) Då är det bara tyget som fattas,
men som tur är blir det Vasa nån gång nästa vecka :)

Förutom det har jag gjort räksallad, limmat på lösnaglar,
handlat mat, inte hittat matlusten, spelat mölkky och fått
både goda och dåliga nyheter :/ Ska bli skönt att fara
hem till Maxmo nästa vecka, även om jag inte kan ta
Jani med mej :(

(Jag har även testkört min nya mixer och lagat goda
mjölkdrinkar med den :D)

I brist på annat får ni denna bild, tagen för några veckor sen.
Min mössa är en kombi/beklädnadsmössa, det svarta bandet
bakom står för studenten :)
+ för extra sjökaptenighet på denna bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)