17 juni 2013

Party, tyg och milkshake

Såå, i fredags blev det en lugn kväll, i lördags inte lika lugn kväll.
Lördagen började med att jag övertalade Jani att få följa med till
Kokkola (han skulle hämta sin morbror), och att vi skulle kika in
vid Eurokangas. Score, jag lyckades, och hittade lite fina tyg :) :)
Sen for vi hem, och på kvällen hamnade vi i Nykaabi på
American Car Meeting. Var där ett par sekunder, och åkte sen
hem i en cadillac med husvagn bakom. Sen blev det lite party
party, vilket var kul, och sen miniutgång, vilket inte var särskilt
kul och faktiskt ganska onödigt nu såhär i efterhand. Igår packade
jag, var på milkshake-dejt och så lämnade jag en ledsen Jani och körde
hem till Maksamaa, där jag nu tänker stanna ett par dagar :) Idag
är det soligt, och om det håller sej tänkte jag fotografera alla nysydda
klänningar idag :) Kan  även hända att jag blir övertalad att ta årets
första dopp :/

Här får ni en somrig bär-bild (från google eftersom jag inte tog med 
bildöverflyttarsaken till min kamera SMAAART!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)