24 juni 2013

Ett litet gnällinlägg

Jag är så heemskt uttråkad!
Jag har beställt böcker och trodde verkligen att de skulle komma
idag men neeej det har de inte gjort. Jag är för lat för att gå ut
och för lat för att ens laga mat. Som tur är slutar Jani snart
och kommer hit och släpar ut mej :P I alla fall, det tråkigaste
som finns är nog att bo ensam i en lägenhet i Jeppis på sommaren
när alla kompisar + pojkvän arbetar. Jag blir ju knäpp! Och ngt som
gör saken ännu värre; min symaskin är i maxmo. -.-
Och till Maxmo kan jag inte åka än, för jag måste vänta på mina
böcker, + att jag har ett möte på onsdag. Men efter mötet, då
hade jag tänkt åka till Maxmo. "Tyvärr" blev det ändrat, så jag kommer
att åka till Luleå istället O.o Japp, så kan det gå. Därför ska jag börja
packa så smått nu, bara för att jag inte har ngt annat att göra.

Jag fixade den ultimata sommarmaten åt mej och Jani för ngn vecka sen,
nypotatis, fiskpinnar, ägg och pickalaka. Tyvärr blev det ingen pickalaka
eftersom smöret hade gått ut i januari -.-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)