8 maj 2013

Info

Ja vad har jag riktigt gjort den senaste tiden? Inget megasuperhemligt
i alla fall, även om det kan verka så på min uppdatering. Jag har sytt,
varit på LiA, varit med Jani, pluggat osv. Förra veckan blev det en del
festande också. Men som alla andra säger: Vi måste ju festa nu sålänge
vi alla är kvar i Jeppis :) Och det är ju inte så att jag avskyr att festa heller,
så jag är oftast ganska lättövertalad. Speciellt om det är lysarmband
med i bilden :) Och nu är det helg igen :D Japp, jag får tydligen ta helg
redan idag, vilket jag fick veta som en trevlig överraskning igår. Så på
fredag blir det syning hela långa dagen. Jag håller fortfarande på med mina
två avslutningsklänningar, + två andra. Jag har sytt en hel del, men bara lite
på varje, så det går lite långsamt just nu :P

Denna hittade jag i en tom glasslåda i mitt kastrullskåp.
Jag vet inte riktigt vad det är, men jäklar vad snabb!
 En bit av lilla Maxmo. I detdär röda radhuset bodde jag för många år sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)