5 mars 2013

Symaskin :D

Jaha, vad har jag gjort i min bloggfrånvaro då? Nå, jag har tex.
varit till Vasa och "shoppat". Jag kan seriöst inte shoppa på vintern,
jag orkar inte! Så det enda jag faktiskt köpte var lite tyg. Sen for
jag och Jani på bio, Hansel & Gretel witchhunters, helt ok film med
ganska förutsägbar handling och ett gulligt troll. På fredagen var det
megafest, vilket reulterade i att alla var supertrötta på lördagen och
jag hade mysig filmkväll med Jani istället :) Förutom det så har jag
läst till studentskrivningarna, varit på LiA och sytt på min nya symaskin!!
... som jag har fått av mamma och pappa som förskotts-examenspresent :D
Mer om den senare :) Jag har så himla mycket att göra just nu att jag knappt
har hunnit prova den -.- Bl.a. håller jag på att planera en till modevisning med
två av mina klasskompisar :) Jag har tagit på mej att fixa gå-ordningen,
vilket jag ångrar stoort just nu. I och med att vi är färre personer än förra
gången är det i princip omöjligt att få allt att passa. Om jag flyttar så att en
person hinner byta om gör det att en annan inte hinner istället -.-
Nu ska jag bråka med gå-ordningen en liten stund till, sen skiter jag i det
och börjar sy istället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)