27 februari 2013

Tyg

Igår umgicks jag med Jani nästan hela dagen, äntligen är han
hemma igen! <3 Idag ska jag göra en hel del småsaker, och
ikväll bär det av till maxmo :) Sen slalom på torsdag och Vasa
på fredag (eller tvärtom?). Jag är hursomhelst väldigt taggad på
att köpa lite tyg, shoppa kläder och kolla på symaskiner :D
Jag är helt enkelt på bra humör idag :) Det jag allra helst skulle
vilja köpa är ett par nya skor, känner att jag har haft alla mina
vinter/vårskor i flera år nu, och de faller långsamt isär en efter en.
Ett par fina sommarskor skulle ju inte heller vara helt fel...
Och ja, det var väl det jag ville förmedla med detta inlägget.
Jag kan ju förvarna om låg uppdatering de kommande dagarna.

Såhär ser min tygförvaring ut just nu föresten.
I en låda har jag trikå.
 I den andra lådan har jag alla andra tyger, dvs. festtyger, läder,
mellanlägg, foder, chiffong, spets, ylle mm.
 I ros-lådan har jag band, dragkedjor och sånt.
I vinterlådan har jag små tygbitar som jag är för feg för
att slänga bort (de kan ju behööövas ngn gång)
Hoppas ni har ett bra sportlov! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)