7 mars 2013

Pessimist-dag

* Jag har på ca. 3 dagar fått 61 mejl. Ca. 55 av dessa mejl är skräpmejl -.-

* Jag är så trött nuförtiden att jag knappt orkar sy :(

* När jag skulle svara på en kommentar i min egen blogg måstade jag
"bevisa att jag inte är en robot". Äsch då, jag som tänkte
skriva en hatkommentar till mej själv -.-

* Imorgon har jag mattelektion kl. 8. Huuvvadå.

* Gå-ordningen är äntligen klar :D Efter att alla andra har tittat på den
hittar de säkert en massa jag har missat :(

* Imorgon är min sista LiA-dag på 6 veckor. Blandade känslor.

* I helg vill jag bara syyy, vilket jag inte får, för jag måste plugga matte
(vilket jag inte har orkat/hunnit med alls denna vecka) -.-

* Jag har en massa disk.

* Jag körde fel väg i en rondell i Vasa förra veckan. Honest mistake.

* Jag brände mej på ett strykjärn igår. Aj.

Obs! Mitt liv är egentligen inte såhär pessimistiskt, jag bara
räknar upp alla dåliga saker jag kan komma på så att det tar
längre innan jag måste stiga upp och gå i duschen... Lathet.

Och så lite positivitet:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)