10 mars 2013

Feeeeest eller så inte

Jag har inte haft någon blogg-lust de senaste dagarna.
Igår var en skitdag, jag blev överfallen av en kackerlacka, låste ut mej
och kom för sent. På kvällen var jag megatrött och ville helst bara sova.
Därför tog jag det smarta beslutet att idag ska jag inte ut och festa.
Så ikväll har jag alltså diskat, tvättat kläder och pluggat matte.
Ni vet, sådana där normala saker att göra en lördagskväll när man är 19 år :)
I brist på annat slänger jag in några bilder som är ungefär för ett år sedan.




Vad jag skrev i min blogg för ungefär ett år sedan:
* Att det verkade som om vi nog ska fara till Milano på trean. Det ska vi inte.
* Jani var på en av sina första visiter i Maxmo, och vi var till Nabben och åt pizza.
* Vi spelade monopol och jag vann alla 4 gångerna. "Anklagelserna om fusk var 
fullständigt falska" Nu såhär ett år senare håller jag såklart fullständigt fast vid det :P
* Jag skrev att jag skulle till Turkiet :D Åh vad jag saknar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)