24 februari 2013

Sygalen

Jag håller på att bli knäpp. Jag vill syyyy!! Eftersom jag inte har möjlighet
till det sitter jag istället och läser sybloggar och städar mina tyglådor
ca. 2 ggr i veckan. Detta gör att jag får överdos av inspiration, och nu
har jag ca 20 sömnadsprojekt att sätta igång med. Och jag vill så gärna
sy alltihop nuuu!! För att inte tappa greppet om verkligheten och göra
ngt drastiskt ska jag nu ta och städa lite på mitt skrivbord, som egentligen
ska omvandlas till syhörna. Förövrigt vill jag meddela att min favoritmat
just nu är köttfärssås med blomkål. Jag har ätit det 3 ggr denna vecka.

Lite sneakpeak på vad jag har inspirerats av:




Ja ni ser väl temat här. Blommigt, somrigt, 
korsett-aktigt och med speciella rygg-urringningar :)

2 kommentarer:

  1. Du vet inte vart den nedersta korsetten går attt få tag i?:)

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr, bilderna är från weheartit.com och liknande sidor :/

    SvaraRadera

Leave your opinion :)