24 februari 2013

Rubrikfrånvaro

Ja alltså herregud, ngn lugn helg blev det inte! Igår kom somsagt
Nilla och Julia hit, rundtur i jeppis/larsmo, pizza på strandcamping,
brända popcorn, lådletande, och utgång hann vi med :)
Jag måste nog säga att dethär har varit bästa helgen på länge,
underbara människor och roligheter! Enda dåliga är att min lägenhet
nu luktar brända popcorn och att Jani inte har varit med :/

Hur som helst, jag känner mej inte riktigt i topform efter 2 melody-
kvällar i rad XD Efter melody (ca. halv 5 på natten) hann jag och
Julia även med trädklättring (??) + att halva jag föll ner i ett snöigt
hål O.o Idag har vi även hunnit med en sväng till Mäcken.

Nu har jag en massa att göra (mest plugg), och jag orkar verkligen
inte. Vi har ju en vecka ledigt, och ändå känner jag mej jättestressad.
Nåja, ikväll ska jag i alla fall städa upp lite här, och så tar jag tag
i pluggandet imorgon. På Tisdag kommer Jani hem (jejj!!), på onsdag
far vi antagligen till Maxmo, på torsdag slalom och på fredag Vasa
och sen på kvällen tillbaka till jeppis för fest ;) Jag har verkligen fått
tillbaka min festfeelis, jag var ju helt trött på sånt för ngn månad sen.

I vasa ska jag förövrigt kolla på tyg till min studentklänning, och kolla
på symaskiner :) Sen ska jag försöka hitta ngt i klädväg också, känner
att jag inte har ngt att ha på mej. (Jag har inte alls soffan full med kläder,
neeej då. (det har jag faktiskt inte, eftersom jag måstade flytta dem till
en stol så att 2 pers skulle rymmas och sova där :P ) Efter detta ngt
förvirrande inlägg ska jag nu äta, och sen påbörja städningen.
Eftersom jag är på megabra humör just nu (life is good) ska jag visa
lite fina bilder så alla andra också förhoppningsvis blir gladare :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)