23 februari 2013

Lyckad start

Såhär har jag planerat mitt sportlov: Fredag - Måndag:
Studentskrivningsläsning, städning och lathet, eftersom Jani
for iväg på FM. Tisdag - Söndag: Familj, Jani, Slalom, Maxmo,
Vasa, fest osv. Ni ser vilken del som verkar roligare va?
Gårdagen blev dock inte alls så tråkig som jag hade förväntat mej.
Först blev jag bjuden på vietnam-mat av världens bästa pojkvän
(vietnam-mat + Jani, slå den kombinationen), och på kvällen blev
det en mycket lyckad sväng till Melody med mycket trevliga personer :D
Igår for förresten internet också, vilket störde mej extra mycket eftersom
jag hade ett mycket viktigt mejl att läsa. Nu funkar internet igen (obviously),
även om det är ovanligt trögt. Min positivitet höjdes ytterligare av det
positiva beskedet i mejlet :) Nu ska jag äta, duscha, städa och möjligen
köpa god isglass-juice, jag får nämligen finbesök från Maxmo och Vörå idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)