20 februari 2013

Mobilbilder

Bra saker:
* Jag har gjort mitt yrkesprov
* Engelska studentskrivningen gick ganska bra
* Jag ska vara med på en kostymeringskurs

V. 13-16 ska jag vara med på en kostymeringskurs i skolan,
ja, jag är alltså frivilligt en månad extra i skolan :P Jag ser det dock
inte som ngt jobbigt, utan mer som ett tillfälle att sy ännu mer :)
Vi ska bl.a. sy krinoliner, korsetter och hattar. Jätteintressant för
mej som är intresserad av hur de klädde sej förut (och hur de kunde
andas). Igår lagade jag och Jani quesadillas, när vi stekte den blev
den helt sned och ful och Jani brände sej, med det var ganska gott i
alla fall :P Just nu håller jag på att söka musik till en cd. Nej, min bil
är inte tillräckligt modern för att ha usb-uttag tyvärr. Men det gör inget,
cd är ganska mysigt det också :)

Detta är sötaste som finns!

 Postlådor i Kalajoki. Notera den längst till höger, som också är sned.
 Jag var en katt på halloween. Ifall ni villa veta. Andra eller tredje året i rad. 
Detta år ska jag hitta på ngt nytt XD
 På jullovet i väntan på Jani byggde jag ett legohus med en kuddhaga på taket.
 Modevisningsscenbygge på g.
 Jag hittade en tårta i mitt trapphus. Eftersom jag var rädd att ägaren skulle komma 
och tro att jag höll på att stjäla den hann jag inte ta en ordentlig bild...
 Delar till läderväska.
 Ett par kuddfodral som jag har sytt på LiAn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)