17 februari 2013

Ännu mera sömnad

Jag vet att jag skriver mycket om sömnad just nu, men det
får ni helt enkelt ta. Jag funderar på att börja inrikta bloggen
lite mer på sömnad än vad den är nu, och det kommer antagligen
att gå automatiskt med tanke på de kommande veckorna.
Jag har inte möjlighet att sy på fritiden före om 3 veckor (!!),
och då har jag begränsad tid på mej. Därför ska jag de närmaste
3 veckorna planera, konstruera och klippa ut så att så mycket
som möjligt är klart när jag äntligen slipper och sy. Allt utom själva
sömnadsbiten går ju egentligen att göra hemma :) Mitt viktigaste
projekt just nu är: studentklänning (möjligen examensklänning ifall jag
inte klarar matten -.- ) Ska jag ha mitt lärdomsprov? Ska jag sy en ny?
Jag är inte riktigt pepp på att ha lärdomsprovet, eftersom den är svår
att gå i osv. Därför gäller det att inom dessa 3 veckor komma på en
lösning. Som tur är har jag ett par ideer, men de håller jag hemliga tills
vidare ;) Ett annat "projekt" är att städa klädskåpet, rensa ut sådant
jag inte använder, och fundera om det går att göra användbart på ngt
annat sätt. Förutom det får jag inte glömma bort min läderportfolio
som också snart ska vara klar och inlämnad.

Sneakpeak på min gröna klänning. Ganska onödig bild
eftersom min kamera har ändrat nyanserna totalt.
Sneakpeak på tygköpen från igår.
 Min nya matobsession. Stekt blomkål med räkor och majs.
(och såklart ngt annat, man blir inte mätt annars :P
ex. ris och currysås :))
 Gul ros och godis från alla hjärtans dag :)
 Sabrina är Janis nya bästis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)