17 januari 2013

Positivitet

De senaste 3½ dagarna har jag planerat min svarta läderkjol,
och idag var vi till Ahlskogs läder. Först fick vi en rundtur,
och sen var det dags att titta på vad vi skulle köpa. Efter att
ha tittat igenom en stund hittade jag inget svart skinn som
motsvarade det jag ville ha. Däremot hittade jag en massa
andra fina färger! Så jag tänkte om och bestämde mej för att
laga en väska istället :) Detta betyder att jag varken har mönster
eller ens vet hur min väska ska se ut! Lite olika ideer har jag
i alla fall, så imorgon blir det att fara till skolan fast jag egentligen
är ledig. Min födelsedagsklänning är nästan helt klar, men jag har
bestämt mej för att inte använda den på lördag, utan ta ngt mer
"melody" och varmare. Ååh, vad jag är excited för de närmaste
2 veckorna :D Ännu en bra sak: Jag fick en påse pollygodis igår.
Har inte ätit dem sen lågstadiet, and i lööööv it. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)