15 januari 2013

19

.... Och så var man 19! :D :/ Känner mej gammal och trött.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna ganska onödiga
ålder. Kunde gärna ha varit 18 ett år till. Det enda braiga med
19 är att jag kan mobba Göran för att hon är yngre, lol.

En hel del födelsedagspresenter har jag fått, tex; sockor, ram,
korthållar-grej, kort, armband, halsband och massor med choklad.
Från 4 olika personer, och alla hade lyckats välja olika av mina
favoritsorter (chokladen alltså). :D Jag fick även en filt. Nu har
jag fem filtar, vilket är bra eftersom jag älskar filtar!

Idag är jag happyhappy, för att:

* Modevisningsplanering är på gång
* Födelsedagsklänningen går framåt
* Läderplagget är nästan helt färdigt planerat
* Jag har världens bästa klasskompisar
* Jag har fixat LiA-plats till de återstående LiA-veckorna
* Min LiA-handledare är jättetrevlig
* Jag har inte matte imorgon: ingen läxa


Ha det bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)