18 januari 2013

Blä

Mitt humör har varit mycket underligt denna vecka.
Jag har mått helt konstigt fysiskt, magont, illamående,
megahunger, megamätthet osv. Och nej, jag har inte
haft magsjuka eller ngt sånt. Helt enkelt mått konstigt.
Och därför skyller jag mitt konstiga humör på mitt konstiga
mående. Ena sekunder har jag varit jätteglad, nästa jätteledsen.
Mest har jag bara varit nere. Och trött, och kall. Vilket har
fått mej att bli mycket lättprovocerad. Vet knappt ens skillnad
på vad man egentligen kan bli irriterad på längre. Hur som helst,
allt detta, + ett till litet irritationsmoment har gjort att hela veckan
har känts lång, jobbig och ensam. Hoppas det blir bättre imorgon. :)
(för att självbehandla detta tillstånd for jag idag och köpte
polly summer berries (och tandkräm). Hoppas på gott resultat)

För de som känner sej lika nere som jag:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)