2 januari 2013

Nagelproblem

Idag har jag hunnit vara i skolan, vara ett varv till seppälä
och begravt mina stackars blommor (i roskisen).
Vid seppälä hade jag tänkt köpa kaviarmanikyr, men precis
som i Vasa var de fina färgerna slut. Fan fan fan. Så jag nöjde
mej med att köpa lite fina lösnaglar på rea istället. Nu till mitt
i-landsproblem: hur ska jag ha naglarna på min födelsedag?
Av okänd anledning har de vuxit riktigt bra nu på senaste tiden,
och blivit ganska långa. Då känns det lite surt att klippa av dem
för att limma på lösnaglar. Men jag orkar inte dekorera mina
egna naglar, det tar så länge -.- Hm, vi får se. De växer ju liksom
ändå ut ganska snabbt igen.

Ikväll ska jag släpa med Jani till prisma för att köpa kryddor :D
Ja, jag är löjligt excited över det :P Tills det ska jag lata mej,
packa upp och möjligtvis laga moddeläxan :)

Kan även tillägga att jag har blivit förkyld, och att min navelpiercing
inte mår så bra, den ser riktigt jävla äcklig ut underifrån (börjar må
illa bara jag tänker på det *äcklad min*)

Sån vill jag ha, tack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)