31 december 2012

2013 (snart)

Så var man tillbaka i Jeppis då. I lördags körde jag från
Kronoby till Maxmo i snöstorm, var liiiite svårt då man inte
såg ett piss utan helljus. Maxmovägen var inte ens plogad
men väldigt mycket drivad, det var som att köra på vågor.
Dagens hemresa var inte riktigt lika dramatisk även om det
var halt och "såråt" på sina ställen. Jag hade dessutom dubbelt
mer saker med mej tillbaka än när jag for. Nu har jag packat
upp det mesta, handlat lite och konstaterat att om inte mina
blommor var döda förut så är de definitivt det nu :(
Om några timmar kommer Jani och hämtar mej, och så blir
det dags att fira in det nya året :D
Och på torsdag kommer min familj hit, och då ska vi och
handla en rolig sak :D
Så gott nytt år och fira lungt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)