27 januari 2013

Lathet före stress

Eftersom nästa vecka kommer att bli stressig as hell har jag
de senaste dagarna bara tagit det lugnt. Lite 1-års-firning med
Jani i torsdags, och så gåordningsplanering. I fredags fixade
jag lite LiA-avtal, innan jag körde hem mot Vörå för att plocka
upp lillbrorsan. Och sedan dess: Film, bok, tv-serie, bok, mat,
film, tv, ungefär :) Jag har bl.a. sett filmen The Impossible (2 ggr),
som handlar om tsunamin 2004. Skitbra. Jag har även tappat 2
lösnaglar, vilket ledde till att jag tog bort resten också, relativt
smärtfritt :P Saknat Jani har jag också gjort en hel massa <3
Ikväll blir det att fara hemmåt igen (to jeppis alltså), och sätta
igång med matteläxan (funderade en stund vad jag riktigt ska
skriva här, kom på att faaan, matteläxaaaaa -.- )
Den kommande veckan kommer alltså att bli stressig, pga.
modevisning fashion meets personality, och för att jag har
en hel massa ärenden/saker att fixa också. Så nu ska jag ta
och lata mej några timmar till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)