30 januari 2013

Skolgrejs

Precis som jag trodde, denna vecka blev stressig.
Inte så väldigt farligt ändå, eftersom jag har inställningen
att jag orkar inte stressa upp mej för mycket, det är bara
onödigt. Misstänker att jag hinner tillräckligt med det nästa
vecka... Idag har jag hur som helst varit i skolan 11 timmar(!!)
Halva dagen gick åt att fixa modevisningsgrejs och öva,
andra halvan har jag sytt på mina väskor. Det blir alltså 2,
lika modell men helt olika färger och detaljer. Ena är nu
90% klar, och den andra typ 53%. Hoppas hinna sy lite
imorgon också, men det kan bli lite svårt (scenen ska byggas
och mera övning.) Jag tror faktiskt det blir riktigt bra dethär,
även om jag hade mina tvivel i början av veckan :)
Idag kom jag alltså hem kl. 7, åt senast 11, och maten
är klar kl. 8. -.- Inte så bra planerat att laga älgkött ikväll nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)