22 januari 2013

Deprimeradhet och dragkedjor

Här sitter jag och är smått deprimerad eftersom jag saknar Jani :/
Det märks verkligen hur ofta vi träffas nu när jag har suttit här själv
2 dagar... I min stora säng. En av fördelarna med en stor säng är
att man kan ha massor av saker i den. Just nu befinner sej följande
saker i min säng: En chipspåse, en filt, en godisskål, två täcken, en bok,
en trådrulle, en chipspåse till, en nålmagnet, en sax och en klänning.
Ngn som kan gissa vad jag håller på med (förutom tröstäter :P) ?
Jag syr min klänning såklart! :D Idag har jag sytt fast dragkedjan i
skolan, och den passar! Så ikväll har jag fixat en del handsömnad,
vilket jag snart ska fortsätta med. Min läderväska har också blivit lite 
närmare begreppet färdig läderväska idag, tyvärr kan jag inte göra 
så mycket mer på den innan jag får tag i dragkedjor :/ Jag kan även meddela 
att mina lösnaglar som jag limmade på i lördags fortfarande sitter kvar.
Varenda en. Nu börjar jag så smått oroa mej för hur jag ska få av
dem... På tal om det så fick jag en till födelsedagspresent idag :D
En viss Räkmyra hade noterat mina mycket döda odlingar, och gav
mej nya frön att öva på :D Får se hur snabbt jag tar livet av dessa :/
Nu: matteläxa sy, hänga upp kläder, diska, anything but matteläxa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)