21 januari 2013

Fashion meets personality och positivitet

Jag vet faktiskt inte riktigt vad det var med mej förra veckan,
men det verkar ha vänt. Starting med mitt födelsedagsfirande
i lördags. Jag hade skitkul!! Tack alla som var med! :D
Dagen efter mådde jag skitdåligt, men det var det värt.
Idag har jag varit på ganska bra humör hela dagen, ingen
riktig förklaring på varför, men här kommer ett par saker
som kan ha spelat in;


* Jag har hunnit långt med min läderväska idag :D
* På biblioteket hittade jag 3 (!) böcker som jag har velat läsa jättelänge!
* Jag fixade att sätta upp modevisnings-plancher på 2 ställen.
* Jag handlade mat och höll mej till min budget :)


Enda dåliga är att Jani är borta ändå tills onsdag på ngn
vvs-kurs-grej :( Och imorgon far Göran och Konrad också
bort :( Och räkmyran är sjuk :( Jag måste alltså vara på bra
humör helt ensam :/ Men eftersom jag är just på bra humör
så ordnar det ju sej :)

En annan kul sak är att jag lovade mej själv en nöjes-handling
på prisma nästa månad. Detta innebär att jag får köpa lite
roliga saker som tex: cashewnötter, en söt liten mini-saltburk
och några kryddor :) Jag veet, desperate housewive igen...

Om modevisningen: (som ska kallas fashion meets personality)
2 februari är det öppet hus på Optima, man kan gå runt och titta
på olika utbildningar, och så ordnar beklädnads 3 (där jag går!)
en modeshow en fashion meets personality :D Där visar vi kläder
som vi själva har sytt, vilket alla som bor nära gärna får komma
och titta på. Ni får självklart komma fast ni bor långt borta också
(tex. Brasilien) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)