29 december 2012

Mellandagsrea -.-

Julen börjar snart ta slut, och då blir det nyår istället.
Nyår 2011 spenderade jag med Emma ute i Jeppis,
och då träffade jag också Jani <3 första gången :)
Nyår 2012 flyttade jag in i min första egna lägenhet,
och sen hände en hel del skit jag helst vill glömma.
Nyår 2013 ska spenderas med bl.a. Jani och hans
familj, vad som händer senare visar väl sej.
I torsdags for jag och Jani in till Vasa för lite shopping,
lite trångt i vissa butiker, annars helt okej.
Jag hittade 3 tröjor och lite andra småsaker, en av
tröjorna är by the way världens mysigaste, och dessutom
världens finaste färg! :D Dock var det nog sista gången
jag far på mellandagsrea, för det är helt enkelt inte värt det.
Det är väldigt sällan man hittar ngt, och vem orkar påsant
söka igenom H&M:s hundra klädställningar med totalt
blandat skräp kläder? Hur som helst blir det nog en tur till
Kokkola ngn dag, antingen före eller efter min födelsedag :)
I tre dagar nu har jag egentligen bara latat mej med Jani,
men idag far han hem :( Själv far jag hem först på söndag
eller måndag, men ni kan möjligtvis vänta er bättre uppdatering
nästa vecka och veckan efter det, för då har jag fyra skoldagar
sammanlagt, varav varje dag är ca. 1-2 timmar. Najs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)