19 november 2012

Bra humör

Idag verkar bli en bra dag :)
Jag har fått mitt resultat i engelskans studentskrivning,
och det hade tack och lov halleluja inte sänkts :D
Det betyder att jag inte tänker skriva om i vår, en sak
mindre att tänka på :) Förutom det har jag hunnit vara
in till stan och shoppat lite nödvändiga saker såsom
detaljer till mina trikåklänningar, färgat papper, bly och
lösnagelgrejs :) Lite över kl 2 ska jag tillbaka till skolan,
och sen blir det mathandling med Göran :D

Annars så vet jag inte om jag har nämnt dethär förut,
så jag kan ju skriva det ordentligt: Efter att jag har gått
ut beklädnads, så kommer jag inte att studera vidare
inom den branschen. Jag känner både att det är alldeles
för osäkert, ointressant + att jag vill göra ngt som verkligen
hjälper folk. Inget fel på att designa/sy kläder (jag älskar ju
det), men jag vill liksom inte jobba med det. Därför lutar
det mot att studera vidare inom vård istället. När vet jag
inte riktigt, eller ens om, men det lär väl visa sej :)

Jag har även börjat fundera på julklappar. Till min stora
förvåning har jag kommit på bra presenter (men inte köpt
än) åt typ alla utom min lillebror :) Så ngn dag måste jag nog
ut och tala med tomten ;)

Vad jag själv vill ha har jag också funderat en del på,
och på det stora hela blev det såhär: pengar & köksgrejer.
Och kryddor! Jag älskar kryddor :P

Som sagt, humöret på topp idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)