21 november 2012

Happyface

Idag har jag skrivit en matlista att lägga upp på väggen för att 
få inspiration när jag inte vet vad jag ska laga. 
Jag har även virrat omkring på sjukhuset, tills jag tillslut hittade 
rätt ställe (allt var bra). Förutom det har jag städat, diskat och tvättat. 
Och så är alla mina syprojekt klara! Jag ska försöka få Jani att fota 
mej ikväll, så kan jag visa mina klänningar, kavajen och kjolen :) 
Påtal om Jani, så firar vi 10 månader idag :) Jag fattar inte hur han 
har orkat med mej, det är en ganska stor bedrift :P Därför blir det 
lite mini-firning också ikväll. Kan ju berätta att det innefattar mat, 
så därför har jag inte ätit ngt sen lunchen. Vilket var en knäckebröö 
och en alpen. Inte konstigt att jag är hungrig! 
Till helgen blir det firning av Nilla i Vasa :D 
Jag hoppas även på att hinna kika in hos Eurokangas och shoppa 
lite mer tyg, men vi får väl se om jag hinner. Ha en bra dag allihopa!



1 kommentar:

Leave your opinion :)