18 november 2012

Bio

Igår var jag och såg Breaking Dawn part 2 på bio.
Om ni inte vill veta vad som händer, läs inte mer!

Jag skulle ge filmen 9/10. Den var väldigt bra, men jag hade
faktiskt förväntat mej liite mer. De saker jag störde mej mest
på i filmen var: Renesmee när hon var baby. Det såg så otroligt
fejk och datagjort ut! Jättestörande. Och så striden. Redan när
jag läste boken blev jag besviken på slutet, och när det började
fajtas i filmen blev jag exited och ganska förvånad, hade de ändrat
slutet? Det hade de inte, vilket jag blev ganska besviken på.
Slutet skulle ha varit bättre då, tycker jag.
Och så till de bra sakerna: Att få träffa alla nya vampyrer, speciellt
Zefrina blev snabbt en av mina favoriter. Musiken, och vissa effekter
var också helt otroliga :) Slutsats: Absolut sevärd film, och en bra
avslutning på hela serien :)

Nu ska jag börja läsa böckerna från början igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)