26 oktober 2012

Snöigt och halt

Sommardäck + Snö: ingen bra kombination.
Märkte jag idag påväg till och från skolan. När man
svänger far det rakt, när man bromsar stannar det inte
och när man ska köra iväg far det ingenstans.
Livsfarligt egentligen, men som tur gick det bra.
Lite pinsamt i korsningarna bara, massa bilar står och
väntar och jag far ingenstans...
Nåja, nu ska det inte köras mer innan jag har bytt däck
i alla fall, vilket borde bli imorgon eller på söndag.
Ikväll ska jag vara ensam hemma ända till typ 9 då
Jani kommer tillbaka från Seinäjoki. Jag har planerat
att lata mej, och möjligtvis städa en smula.
För övrigt är alla prov äntligen över :D :D :D
Och så har jag lagat en drömfångare :) Kanske visar den sen :)

Här får ni en bild från 20.11.2011
Verkar som om snön kom tidigt i år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)