25 oktober 2012

Top 5 länder jag vill resa till

1. Japan
Har velat åka dit i ett par år, enda sedan jag upptäkte
jpop och började lära mej mer om deras galna kultur :D
(Och sakura-träden såklart)

2. Italien
Jag har velat åka till Italien ända sedan jag gick i sexan
och gjorde ett grupparbete om landet. 
Helst vill jag åka till Venedig eller söderut :)
3. Australien
Mest för att deras klimat och natur är totalt motsatsen
till Finland, skulle vara jätteintressant :)
 4. Ryssland
Jag vill se alla gamla och otroligt fina byggnader.
Och åka en vecka med tåg från Moskva, genom Sibirien :)
5. Hawaii
För att det är ett paradis :)
Dessa 5 länder ska jag åka till nångång i mitt liv :)
(och många fler)

Ifall ni inte har märkt det har jag blivit totalt förälskad i 
såna här bilder, så förvänta er många av dem :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)