8 september 2012

Yesterday

Alltså detta är lite roligt: Varje dag vaknar jag senast halv 8.
Det spelar ingen roll om det är vardag eller helg, jag har
festat eller inte, jag var trött eller inte då jag for och sov,
om jag far 9 eller 4 på morgonen, var jag sover, 
jag vaknar alltid halv 8! Fan så irriterande.

Hur som helst, gårkvällen började bra med inflyttningsfest
hos Eleh & Anton, och blev bara bättre och bättre.
Speciellt efter Antons äckliga drink. Kvällen var faktiskt
en av dom bästa på länge, ända tills den inte var det längre.
Det händer ju alltid något, och igår blev jag faktiskt sjukt
irriterad. Man kan aldrig bara få vara ifred tydligen.
Nåja, efter valomerkki bestämde jag mej för att det var
dags att fara hem även om resten av gänget ville ha med
mej till Melody. Hur som helst, skitkul att samlas hela (nåja,
många var ju borta :/ ) klassen, det måste vi göra om :D

Nu ska jag lata mej och titta på film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)