9 september 2012

Nervöösheet!

Lördagen och söndagen kan beskrivas med ett par ord;
film, lathet, sömn & chips. Med världens bästa pojkvän <3
Nu sitter jag här ensam, diskar, gör läxor, städar och läser
lite om vartannat. Imorgon är det hörförståelse studentskrivning!!
Jag är inte nervösast över att faila i provet, utan att jag ska råka
bryta mot någon säkerhetsgrej och inte ens få skriva det. ujj ujj.
Senare i veckan ska jag eventuellt göra en lite spännande grej,
ni får som vanligt veta mer sen om det blir av :P

Bifogar här en bild från Netti i fredags. Vid första anblicken
ser jag lite pervo ut, men jag tittar faktiskt på Görans kamera.
Här kan ni även se min hemska utväxt som jag inte riktigt
vet vad jag ska göra med.
(Kan tillägga att detta är enda normala bilden som fanns,
på resten ser jag allvarligt drogad ut (vilket jag ju ofc inte var).
Varför ser jag alltid helt borta ut på alla bilder?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)